فتحی اکبرآبادی، جواد
واکاوی معنای واژه «تربیت» و ردّ نظرات مخالف آن [دوره 13، شماره دوم، 1400، صفحات 43 - 56]
فرحبخش، کیومرث
اثربخشی آموزه های مبتنی بر ارزششناسی اسلامی در افزایش رضایت زناشویی زنان متأهل [دوره 5، شماره دوم، 1392، صفحات 71 - 82]
فریدونی، زهرا
نقد و بررسی «معنای زندگی» در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره اول، 1400، صفحات 7 - 24]
فضلالهی قمشی، سیفاله
عوامل بازدارنده مؤثر بر پژوهشهای دانشجویی [دوره 4، شماره اول، 1391، صفحات 165 - 184]
طراحی الگوی بالندگی حرفهای مدیران مدارس؛ مورد مطالعه: مدارس ابتدایی شهرکرد [دوره 13، شماره اول، 1400، صفحات 77 - 104]
ارزیابی محتوای برنامهی درسی «اخلاق اسلامی» دانشگاه ها از منظر استادان دروس معارف اسلامی [دوره 7، شماره دوم، 1394، صفحات 69 - 96]
تأثیر آموزش هوش معنوی اسلامی بر افزایش امیدواری دانشآموزان ابتدایی شهر قم [دوره 10، شماره اول، 1397، صفحات 57 - 71]
آثار سوء تربیتی بازیهای رایانهای بر کودکان از دیدگاه مربیان پرورشی ناحیه 2 استان قم [دوره 3، شماره دوم، 1390، صفحات 125 - 144]
جهانیشدن و آثار آن بر تربیت دینی [دوره 14، شماره دوم، 1401، صفحات 59 - 76]
فقیهی، علی نقی
رویکرد تربیتی تزکیه و کاربرد آن در محورهای چهارگانه سبک زندگی اسلامی [دوره 9، شماره دوم، 1396، صفحات 23 - 38]
پیشبینی رشد اخلاقی و رشد معنوی طلاب سطح مقدماتی حوزهی علمیهی قم براساس برنامهی درسی پنهان [دوره 15، شماره اول، 1402، صفحات 33 - 50]
خودشناسی و بازتابهای تربیتی آن براساس بینش قرآنی [دوره 3، شماره اول، 1390، صفحات 5 - 26]
کاربرد «فطرت» بهمثابه مبنای تعلیم و تربیت انسان از منظر علامه مصباح با تأکید بر آیات و روایات [دوره 14، شماره اول، 1401، صفحات 73 - 86]
عوامل تربیت عاطفی فرزندان در خانواده؛ برگرفته از احادیث [دوره 5، شماره دوم، 1392، صفحات 5 - 27]
فقیهی، علیرضا
بررسی عناصر اصلی در آموزش رسمی قرآن کریم دورهی ابتدایی و وضعیت فعلی آن در ایران بر اساس اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت و نظرات کارشناسان ارشد و معلمان نمونه [دوره 11، شماره دوم، 1398، صفحات 51 - 64]
«الگوی مطلوب آموزش رسمی قرآن دوره ابتدایی ایران» براساس اسناد بالادستی و نظرات کارشناسان ارشد این حوزه [دوره 12، شماره اول، 1399، صفحات 67 - 86]
بررسی تطبیقی اهداف و اصول تربیت عقلانی در اندیشه علامه جعفری و کانت [دوره 10، شماره دوم، 1397، صفحات 69 - 86]
طراحی الگوی مطلوب تربیت عقلانی در برنامۀ درسی دین و زندگی [دوره 12، شماره دوم، 1399، صفحات 57 - 74]
تحلیل محتوای کتاب های جدیدالتألیف «علوم تجربی» دورهی ابتدایی ایران با توجه به مؤلفه های «کفایت اجتماعی» فلنر [دوره 9، شماره اول، 1396، صفحات 93 - 111]
تحلیل تربیتی نظریهی حرکت جوهری [دوره 11، شماره دوم، 1398، صفحات 23 - 36]
فقیهی، سیداحمد
اختیار تعمیم یافته و بسیط در تحول اخلاقی [دوره 8، شماره دوم، 1395، صفحات 49 - 68]
فلاح، محمدجواد
«نگرشسازی»، راهبردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 15، شماره دوم، 1402، صفحات 37 - 56]
فلاح رفیع، علی
روششناسی الگو در انتقال ارزشها [دوره 4، شماره دوم، 1391، صفحات 33 - 57]
فوزی، یحیی
نقش حکومت در تربیت؛ بررسی مقایسهای دیدگاه افلاطون و امام خمینی(ره) [دوره 3، شماره اول، 1390، صفحات 133 - 162]
فولادی وندا، محمد
جستاری در نهادینهسازی ارزشهای اخلاقی در رسانه [دوره 4، شماره دوم، 1391، صفحات 133 - 164]
فیاض، فاطمه
بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر طرح فهم قرآن بر هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 16، شماره دوم، 1403، صفحات 93 - 108]