رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
جلد نشریه
آرشیو شمارهها
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 13، بهار و تابستان 1394
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال پانزدهم، شماره اول، پیاپی 29، بهار و تابستان 1402, 128 صفحه
تحولخواهی آموزش و پرورش در بستر مسجد؛ ارائهی الگوی مدارس مسجدمحور براساس راهبرد پژوهش دادهبنیاد
✍️
مرتضی حدادی پیشه
/ دانش پژوه دکتری روان شناسی تربیتی مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
سیدمحمدصادق موسوی نسب
/ استادیار گروه علوم تربیتی مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
سیدحسین شرف الدین
/ استاد گروه جامعه شناسی مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
صفحهها:
7
-
32
تاریخ دریافت: 1402/01/15
تاریخ پذیرش: 1402/04/20
پیشبینی رشد اخلاقی و رشد معنوی طلاب سطح مقدماتی حوزهی علمیهی قم براساس برنامهی درسی پنهان
محمد ترابی فر
/ کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه قم
✍️
حسن نجفی
/ دكتراي مطالعات برنامة درسي دانشگاه علامه طباطبائي
علی نقی فقیهی
/ دانشيار گروه فلسفه تعليم و تربيت دانشگاه قم
صفحهها:
33
-
50
تاریخ دریافت: 1401/12/01
تاریخ پذیرش: 1402/03/05
تأثیر آموزش برنامهی کاهش استرس مبتنی بر حضور پویای در لحظه بر یادگیری و یادداری درس فارسی دانشآموزان دختر متوسطهی اول شهر زابل
✍️
سمیه نخعی
/ استادیار، واحد زابل، دانشگاه آزاد اسلامی ، گروه روان شناسی، زابل، ایران
اعظم صفت گل
/ دکترای روان شناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی بین اللمل کیش
صفحهها:
51
-
64
تاریخ دریافت: 1401/12/20
تاریخ پذیرش: 1402/04/10
بررسی اثرگذاری هوش هیجانی بر دینداری با توجه به نقش واسطهای وضعیت اقتصادی دانشآموزان دورهی متوسطهی اول شهر خرامه
✍️
سیروس محمودی
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
سمیرا حاتمی
/ کارشناس ارشد علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، تهران
صفحهها:
65
-
82
تاریخ دریافت: 1401/12/27
تاریخ پذیرش: 1402/03/20
تدوین مدل علّی راهبردهای یادگیری بر پایهی ادراک از سبکهای فرزندپروری و سبکهای تفکر با واسطهگری جهتگیریهای مذهبی دانشجویان دختر
هوشنگ گراوند
/ استادیار گروه روانشناسی دانشگاه لرستان
صفحهها:
83
-
106
تاریخ دریافت: 1401/12/28
تاریخ پذیرش: 1402/04/10
واکاوی مفهوم مثبتاندیشی در قرآن به شیوهی تفکر مراقبتی در برنامهی تربیتی متیو لیپمن
محبوبه توکلی یرکی
/ دانشجوی دکتری فلسفه هنر، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی، همدان، ایران
✍️
محمدجواد صافیان
/ دانشیار گروه فلسفه، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
یحیی قائدی
/ دانشیار گروه فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران
حسین اردلانی
/ استادیار گروه فلسفه هنر، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد همدان، ایران
صفحهها:
107
-
120
تاریخ دریافت: 1401/12/15
تاریخ پذیرش: 1402/03/10
برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید