رفتن به محتوای اصلی
  • English
  • RSS
  • ثبت نام در سامانه
  • ورود به سامانه

اسلام و پژوهش‌های تربیتی

اسلام و پژوهش‌های تربیتی
  • صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه
    • نمایه موضوعات
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشريه و هيأت تحريريه
    • اهداف و چشم‌انداز
    • اعضای هیأت تحریریه
    • منشور اخلاقی
    • فرآیند ارسال مقاله
  • راهنمای نویسندگان
    • فرم تعارض منافع
    • فرم تعهد نویسندگان
  • لیست داوران
  • ارتباط با ما
  • جستجوی پیشرفته

جلد نشریه

آرشیو شماره‌ها

دوره 171404
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 33 ، بهار و تابستان 1404
دوره 161403
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 151402
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 141401
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 131400
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 121399
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 111398
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 101397
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 91396
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 81395
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 71394
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
مشاهده آرشیو کامل

    اسلام و پژوهش‌های تربیتی 33 ، بهار و تابستان 1404

    اسلام و پژوهش‌های تربیتی، سال هفدهم، شماره اول، پیاپی 33، بهار و تابستان 1404, 118 صفحه

    بررسی انتقادی چیستی و چرایی تربیت در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی جمهوری اسلامی ایران»

    ✍️ محمد داودی / دانشیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
    صفحه‌ها: 7 - 22 تاریخ دریافت: 1403/01/08 تاریخ پذیرش: 1403/04/20
    dor 20.1001.1.4348002.1404.17.1.1.3
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2024.5000252

    قواعد استنباط مراحل تربیت اخلاقی با ملاک ترتیب منطقی از نگاه علامه مصباح یزدی

    ✍️ مرتضی بخشی گلسفیدی / دانشجوی دکتری مدرسی اخلاق مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
    هادی حسینخانی / استادیار گروه اخلاق مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
    صفحه‌ها: 23 - 40 تاریخ دریافت: 1403/03/08 تاریخ پذیرش: 1403/06/11
    dor 20.1001.1.4348002.1404.17.1.2.4
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2024.5000327

    واكاوي چالش هاي تربيت ديني نوجوانان در نظام آموزشگاهی و اعتبار بخشي آن توسط دبیران دین و زندگی

    ✍️ معصومه صمدی / دانشیار گروه تعلیم و تربیت اسلامی پژوهشکدة تعلیم و تربیت، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران، ایران
    صفحه‌ها: 41 - 58 تاریخ دریافت: 1403/04/10 تاریخ پذیرش: 1403/07/09
    dor 20.1001.1.4348002.1404.17.1.3.5
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2024.5000873

    ادراک انگاره‌های معلمان و والدین از چالش‌های آموزش قرآن پایه اول ابتدایی

    بهناز کریمیان / کارشناسی ارشد روان‌شناسی تربیت دانشکدة روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، یزد، ایران.
    ✍️ احمد زندوانیان / استادیار دانشکدة روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، یزد، ایران.
    حسین حسنی / استادیار دانشکدة روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، یزد، ایران.
    صفحه‌ها: 59 - 78 تاریخ دریافت: 1403/09/09 تاریخ پذیرش: 1403/12/05
    dor 20.1001.1.4348002.1404.17.1.4.6
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2025.5000534

    ایدۀ دانشگاه تربیت‌محور

    ✍️ سید مجید صابری فتحی / دانشیار گروه فیزیک و هسته‌پژوهشی مطالعات میان‌رشته‌ای هستی‌شناختی دانشکدة علوم دانشگاه فردوسی مشهد
    صفحه‌ها: 79 - 100 تاریخ دریافت: 1403/01/09 تاریخ پذیرش: 1403/03/30
    dor 20.1001.1.4348002.1404.17.1.5.7
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2024.2022049

    ارائه الگوی پرورش تفکر کودک بر مبنای معرفت‌شناسی اسلامی در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان

    ✍️ مژگان قیصری رمضانیان / دکتری فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
    مرجان معصومی فرد / دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
    صادق رضایی / دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه امین، تهران، ایران
    مهدی محمودی / دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
    صفحه‌ها: 101 - 116 تاریخ دریافت: 1403/04/09 تاریخ پذیرش: 1403/07/10
    dor 20.1001.1.4348002.1404.17.1.6.8
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2024.5000869
    page access qrcode
    برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید

    دوفصل‌نامه «اسلام و پژوهش‌های تربيتی» به استناد ماده واحده مصوب 21/3/1387 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس نامه شماره 10100 مورخ 27/10/1393 شورای اعطای مجوزها و امتيازهای علمی وابسته به شورای عالی حوزه‌های علميه، از شماره 6 حائز رتبه «علمی ـ پژوهشی» گرديد

    محل چاپ: ایران، قم 

    ناشر: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

    حوزۀ تخصصی:  تعلیم و تربیت

    اعتبار مجله: علمی پژوهشی(ب)

    زبان مجله: فارسی با چكیده انگلیسی

    نوبت انتشار: دوفصل نامه

    نوع انتشار: چاپی

    هزینۀ بررسی و انتشار مقاله: دارد

    نوع داوری: حداقل 2 داور، دوسویه‌ناشناس

    زمان داوری: سه تا شش‌ماه

    درصد پذیرش مقالات: 40%

    دسترسی به مقاله‌ها: رایگان (تمام متن)

    نوع مقالات: قابل انتشار: علمی - پژوهشی

    نشانی الكترونیك: ier@qabas.net

    مشابهت ياب: سميم نور

     

    • آرشیو شماره‌ها
    • آرشیو الفبایی مقالات
    • استخراج به پایگاه‌های علمی
    • گستره جغرافیایی نویسندگان
    • گستره جغرافیایی ارزیابان
    • آرشیو فایل های PDF
    • سامانه قدیم

    سامانه نشریات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
     

    مجموعه‌ای که پیش‌رو دارید،‌ حاوی اطلاعات اجمالی در خصوص نشریات تخصصی است که تاکنون به زیور طبع آراسته گشته و هریک به سهم خود توانسته‌اند، مخاطبان فرهیخته‌ زیادی را جذب نمایند.
    اداره كل نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره زیر نظر معاونت پژوهش 18 نشریه چاپ می کند که مورد استقبال مجامع علمی و دانشگاهی می‌باشد.
    نشانی:قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره، طبقه چهارم، اداره كل نشریات تخصصی.
    تلفن:  امور مشتركین: 32113474
    سامانه ارسال و پیگیری مقالات: https://nashriyat.ir
    ایمیل: nashrieh@qabas.net

    ایتا    


    سامانه نشریات _ بانک اطلاعات نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)