رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
جلد نشریه
آرشیو شمارهها
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 13، بهار و تابستان 1394
دوره 6
1393
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 12، پاییز و زمستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 33 ، بهار و تابستان 1404
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال هفدهم، شماره اول، پیاپی 33، بهار و تابستان 1404, صفحه
ایدۀ دانشگاه تربیتمحور
✍️
سید مجید صابری فتحی
/ *دانشیار - دانشگاه فردوسی مشهد
تاریخ دریافت: 1402/08/09
تاریخ پذیرش: 1403/03/30
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.2022049
بررسی انتقادی چیستی و چرایی تربیت در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی جمهوری اسلامی ایران»
✍️
محمد داودی
/ *دانشیار - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
تاریخ دریافت: 1403/01/08
تاریخ پذیرش: 1403/04/20
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000252
قواعد استنباط مراحل تربیت اخلاقی با ملاک ترتیب منطقی از نگاه علامه مصباح یزدی
✍️
مرتضی بخشی گلسفیدی
/ *دانشجوی دکتری - موسسه امام
هادی حسینخانی
/ *استادیار
تاریخ دریافت: 1383/03/08
تاریخ پذیرش: 1403/06/11
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000327
ادراک انگارههای معلمان و والدین از چالشهای آموزش قرآن پایه اول ابتدایی
بهناز کریمیان
/ دانشجوی کارشناسی ارشد یزد
✍️
احمد زندوانیان
/ *استادیار - دانشگاه یزد
حسین حسنی
/ *
تاریخ دریافت: 1403/01/09
تاریخ پذیرش: 1403/03/16
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000534
ارائه الگوی پرورش تفکر کودک بر مبنای معرفتشناسی اسلامی در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان
✍️
مژگان قیصری رمضانیان
/ *دانشجوی دکتری - پیام نور تهران
مرجان معصومی فرد
/ *
صادق رضایی
/ *
مهدی محمودی
/ *
تاریخ دریافت: 1403/04/09
تاریخ پذیرش: 1403/07/10
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000869
واكاوي چالش هاي تربيت ديني نوجوانان در نظام آموزشگاهی و اعتبار بخشي آن توسط دبیران دین و زندگی
✍️
معصومه صمدی
/ *دانشیار - گروه علوم تربیتی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران، ایران
تاریخ دریافت: 1403/04/10
تاریخ پذیرش: 1403/07/09
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000873
برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید