رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
آرشیو شمارهها
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 13، بهار و تابستان 1394
دوره 6
1393
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 12، پاییز و زمستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال دوازدهم، شماره اول، پیاپی 23، بهار و تابستان 1399, 110 صفحه
مبانی معرفتشناختی تربیت دینی
محمد داودی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
صفحهها:
5
-
22
تاریخ دریافت: 1398/11/21
تاریخ پذیرش: 1399/04/22
واکاوی جایگاه تفکر انتقادی در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران از نظر میزان کاربست مؤلفههای تفکر انتقادی پیتر فسیونه
صدراله عابدکیش
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
✍️
محمد مزیدی
/ دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
فریبا خوشبخت
/ دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
محمدحسن کریمی
/ استادیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
صفحهها:
23
-
40
تاریخ دریافت: 1399/03/20
تاریخ پذیرش: 1399/08/03
فصل ممیز انسان و تأثیر آن در اصول تعلیم و تربیت از نگاه ملاصدرا
✍️
حمید عاشوری
/ دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفه (گرایش علم النفس) مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
احمدحسین شریفی
/ استاد فلسفه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
صفحهها:
41
-
54
تاریخ دریافت: 1399/02/02
تاریخ پذیرش: 1399/06/31
طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی «تربیت کودک از دیدگاه اسلام و روانشناسی» بهعنوان درس عمومی
سیدکاظم علوی لنگرودی
/ استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه یزد
احمد زندوانیان
/ استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه یزد
✍️
الهه دریاپور
/ دکترای روان شناسی تربیتی
فرزانه زارع
/ کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه یزد
صفحهها:
55
-
66
تاریخ دریافت: 1399/03/31
تاریخ پذیرش: 1399/09/09
«الگوی مطلوب آموزش رسمی قرآن دوره ابتدایی ایران» براساس اسناد بالادستی و نظرات کارشناسان ارشد این حوزه
✍️
مهدی علم خواه
/ دکترای فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک
علیرضا فقیهی
/ استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک
صفحهها:
67
-
86
تاریخ دریافت: 1399/05/15
تاریخ پذیرش: 1399/09/18
گذر از «تربیت» به «آموزش»؛ مقایسه آداب تربیت هنرمندان در جوامع سنتی با جوامع امروزی (با تأکید بر آموزش دانشگاهی)
✍️
مجیدرضا مقنی پور
/ استادیار هنر، دانشکده هنر و معماری، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
اشکان رحمانی
/ استادیار هنر، دانشکده هنر و معماری، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
صفحهها:
87
-
102
تاریخ دریافت: 1399/05/23
تاریخ پذیرش: 1399/10/10
برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید