رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
آرشیو شمارهها
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 13، بهار و تابستان 1394
دوره 6
1393
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 12، پاییز و زمستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال دهم، شماره دوم، پیاپی 20، پاییز و زمستان 1397, 114 صفحه
«دخالت مربی در اختیار و اراده متربی» و مسئلة «استقلال تربیتی»
هادی رزاقی
/ استادیار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
صفحهها:
5
-
20
تاریخ دریافت: 1397/05/02
تاریخ پذیرش: 1397/10/11
اهداف تربیت زیباشناسانه در نظام تربیت رسمی و عمومی، واکاوی دیدگاه علامه طباطبایی در المیزان
✍️
معصومه رمزی مختاری
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی
سوسن کشاورز
/ استادیار دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی
اکبر صالحی
/ استادیار دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی
علی رضا صادق زاده قمصری
/ استاد دانشگاه تربیت مدرس
صفحهها:
21
-
42
تاریخ دریافت: 1397/07/06
تاریخ پذیرش: 1397/11/10
طراحی الگوی تدریسشناختی بر اساس حکمت صدرایی
سعید بهشتی
/ دانشیار گروه تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی
محمود نوذری
/ دانشیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
✍️
سجاد یوسفی
/ دانشجوی دکتری فلسفه تربیت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
صفحهها:
43
-
54
تاریخ دریافت: 1397/03/17
تاریخ پذیرش: 1398/02/17
تأثیر آموزش هوش معنوی اسلامی در کاهش اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان
✍️
رضا جعفری هرندی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه قم، قم، ایران
محمد ستایشی اظهری
/ دانشجوی دکترای روان شناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
صفحهها:
55
-
68
تاریخ دریافت: 1397/06/12
تاریخ پذیرش: 1397/10/17
بررسی تطبیقی اهداف و اصول تربیت عقلانی در اندیشه علامه جعفری و کانت
✍️
نسرین ترکاشوند
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک
خلیل غفاری
/ استادیار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد خمین
علیرضا فقیهی
/ استادیار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک
فائزه ناطقی
/ استادیار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک
صفحهها:
69
-
86
تاریخ دریافت: 1397/08/25
تاریخ پذیرش: 1397/12/12
مدالیل تربیتی «سنتهای الهی»: با تأکید بر بُعد شناختی
محمدتقی رفعت نژاد
/ استادیار گروه علوم قرآن و حدیث، دانشگاه پیام نور
محمدطاهر یعقوبی
/ استادیار گروه تاریخ فرهنگ و تمدن، دانشگاه پیام نور
✍️
حوریه محاجری
/ کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیث، دانشگاه پیام نور، قم
صفحهها:
87
-
104
تاریخ دریافت: 1397/05/05
تاریخ پذیرش: 1397/11/27
Abstracts
برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید