رفتن به محتوای اصلی
  • English
  • RSS
  • ثبت نام در سامانه
  • ورود به سامانه

اسلام و پژوهش‌های تربیتی

اسلام و پژوهش‌های تربیتی
  • صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه
    • نمایه موضوعات
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشريه و هيأت تحريريه
    • اهداف و چشم‌انداز
    • اعضای هیأت تحریریه
    • منشور اخلاقی
    • فرآیند ارسال مقاله
  • راهنمای نویسندگان
    • فرم تعارض منافع
    • فرم تعهد نویسندگان
  • لیست داوران
  • ارتباط با ما
  • جستجوی پیشرفته

جلد نشریه

آرشیو شماره‌ها

دوره 171404
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 33 ، بهار و تابستان 1404
دوره 161403
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 151402
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 141401
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 131400
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 121399
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 111398
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 101397
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 91396
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 81395
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 71394
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
مشاهده آرشیو کامل

    اسلام و پژوهش‌های تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403

    اسلام و پژوهش‌های تربیتی، سال شانزدهم، شماره دوم، پیاپی 32، پاییز و زمستان 1403, صفحه

    تبیین تربیتی چگونگی تبدیل علم به ایمان در دیدگاه علامه مصباح یزدی (ره)

    ✍️ مهدی علیرضالو / دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
    سعید بهشتی / استاد دانشگاه علامه طباطبائی
    سیداحمد رهنمائی / دانشیار مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
    صفحه‌ها: 7 - 21 تاریخ دریافت: 1403/01/06 تاریخ پذیرش: 1403/03/13
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2024.5000647

    برنامه‌ی درسی تربیت اخلاقی فضیلت‌گرایی اسلامی از منظر فارابی

    ✍️ رسول توکلی / دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی
    محمدجواد زارعان / دانشیار گروه علوم تربیتی جامعة المصطفی العالمیة
    علی لطیفی / استادیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
    صفحه‌ها: 21 - 38 تاریخ دریافت: 1402/06/19 تاریخ پذیرش: 1402/09/11
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2025.2021897

    بررسی پدیدارشناسانه‌ی عوامل و آثار انس با قرآن از منظر دانش‌آموزان

    ✍️ نعیمه شفیعی اپورواری / دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه شهید باهنر، کرمان، ایران
    سیدحمیدرضا علوی / استاد فلسفة تعلیم و تربیت بخش علوم تربیتی، دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه شهید باهنر، کرمان، ایران
    صفحه‌ها: 39 - 58 تاریخ دریافت: 1403/02/09 تاریخ پذیرش: 1403/06/20
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2024.2020187

    تحلیل محتوای کتاب هدیه‌های آسمان از جهت فعال بودن یا غیر فعال بودن عواطف دینی بر اساس روش ویلیام رومی

    ✍️ ابوالفضل نیکونظر / دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت مؤسسة آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)
    صفحه‌ها: 59 - 71 تاریخ دریافت: 1402/11/15 تاریخ پذیرش: 1403/02/19
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2024.5000155

    مبانی و اصول تربیت اقتصادی کارگزاران از منظر نهج‌البلاغه

    ✍️ محمد پارسائیان / پژوهشگر گروه قرآن و تربیت اجتماعی جهاددانشگاهی
    صفحه‌ها: 73 - 92 تاریخ دریافت: 1402/07/02 تاریخ پذیرش: 1402/09/18
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2025.2022033

    بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر طرح فهم قرآن بر هوش هیجانی دانش آموزان

    راضیه کیانی بروجنی / کارشناس‌ارشد گروه روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی، دانشگاه الزهرا(س)، تهران، ایران.
    ✍️ فاطمه فیاض / استادیار گروه روان‌شناسی و علوم تربیتی، پژوهشکدۀ زنان، دانشگاه الزهرا (س)، تهران، ایران.
    صفحه‌ها: 93 - 108 تاریخ دریافت: 1403/01/14 تاریخ پذیرش: 1403/02/03
    doi 10.22034/eslampajoheshha.2024.5000524
    page access qrcode
    برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید

    دوفصل‌نامه «اسلام و پژوهش‌های تربيتی» به استناد ماده واحده مصوب 21/3/1387 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس نامه شماره 10100 مورخ 27/10/1393 شورای اعطای مجوزها و امتيازهای علمی وابسته به شورای عالی حوزه‌های علميه، از شماره 6 حائز رتبه «علمی ـ پژوهشی» گرديد

    محل چاپ: ایران، قم 

    ناشر: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

    حوزۀ تخصصی:  تعلیم و تربیت

    اعتبار مجله: علمی پژوهشی(ب)

    زبان مجله: فارسی با چكیده انگلیسی

    نوبت انتشار: دوفصل نامه

    نوع انتشار: چاپی

    هزینۀ بررسی و انتشار مقاله: دارد

    نوع داوری: حداقل 2 داور، دوسویه‌ناشناس

    زمان داوری: سه تا شش‌ماه

    درصد پذیرش مقالات: 40%

    دسترسی به مقاله‌ها: رایگان (تمام متن)

    نوع مقالات: قابل انتشار: علمی - پژوهشی

    نشانی الكترونیك: ier@qabas.net

    مشابهت ياب: سميم نور

     

    • آرشیو شماره‌ها
    • آرشیو الفبایی مقالات
    • استخراج به پایگاه‌های علمی
    • گستره جغرافیایی نویسندگان
    • گستره جغرافیایی ارزیابان
    • آرشیو فایل های PDF
    • سامانه قدیم

    سامانه نشریات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
     

    مجموعه‌ای که پیش‌رو دارید،‌ حاوی اطلاعات اجمالی در خصوص نشریات تخصصی است که تاکنون به زیور طبع آراسته گشته و هریک به سهم خود توانسته‌اند، مخاطبان فرهیخته‌ زیادی را جذب نمایند.
    اداره كل نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره زیر نظر معاونت پژوهش 18 نشریه چاپ می کند که مورد استقبال مجامع علمی و دانشگاهی می‌باشد.
    نشانی:قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره، طبقه چهارم، اداره كل نشریات تخصصی.
    تلفن:  امور مشتركین: 32113474
    سامانه ارسال و پیگیری مقالات: https://nashriyat.ir
    ایمیل: nashrieh@qabas.net

    ایتا    


    سامانه نشریات _ بانک اطلاعات نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)