رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
آرشیو شمارهها
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 13، بهار و تابستان 1394
دوره 6
1393
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 12، پاییز و زمستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال سیزدهم، شماره اول، پیاپی 25، بهار و تابستان 1400, 132 صفحه
نقد و بررسی «معنای زندگی» در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
✍️
زهرا فریدونی
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز
بابک شمشیری
/ دانشیار گروه مبانی تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز
فرهاد خرمائی
/ دانشیار گروه روان شناسی تربیتی دانشگاه شیراز
شهرزاد شاه سنی
/ استادیار گروه مبانی تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز
صفحهها:
7
-
24
تاریخ دریافت: 1400/04/23
تاریخ پذیرش: 1400/09/01
استلزامات سبک زندگی اسلامی (با تمرکز بر رابطۀ انسان با خدا) در اسناد تحولی آموزش و پرورش
معصومه صمدی
/ دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران، ایران
صفحهها:
25
-
40
تاریخ دریافت: 1400/02/28
تاریخ پذیرش: 1400/08/19
آموزش غیرت دینی و مؤلفههای آشکار و ازیادرفتة آن در کتب دین و زندگی
✍️
حسن نجفی
/ دکتری مطالعات برنامه درسی، دانشگاه علامه طباطبائی
آرش زارع زردینی
/ کارشناس علوم تربیتی، دانشگاه قم
عاطفه جوادزاده
/ دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران جنوب
صفحهها:
41
-
55
تاریخ دریافت: 1400/02/22
تاریخ پذیرش: 1400/06/10
بررسی عدالت تربیتی در نظام آموزشی کشور با استفاده از نظریة عدالت راولز
✍️
علی صحبت لو
/ استادیار گروه آموزشی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان
ابوالفضل غفاری
/ استادیار گروه مبانی تعلیم و تربیت، دانشگاه فردوسی مشهد
صفحهها:
57
-
76
تاریخ دریافت: 1400/01/05
تاریخ پذیرش: 1400/07/01
طراحی الگوی بالندگی حرفهای مدیران مدارس؛ مورد مطالعه: مدارس ابتدایی شهرکرد
منوچهر ذوالفقاری
/ دانشجوی دکتری گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران
✍️
سیفاله فضلالهی قمشی
/ استادیار گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران
محمد نیکخواه
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، شهرکرد، ایران
صفحهها:
77
-
104
تاریخ دریافت: 1400/05/22
تاریخ پذیرش: 1400/09/24
جایگاه مؤلفههای آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت) در کتابهای درسی دورة ابتدایی
✍️
عذرا رحمانی
/ استادیار گروه علوم تربیتی، واحد تاکستان، دانشگاه آزاد اسلامی، تاکستان، ایران
علی حسینی مهر
/ استادیار گروه علوم تربیتی، واحد تاکستان، دانشگاه آزاد اسلامی، تاکستان، ایران
مریم حیاتی
/ کارشناس ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش
صفحهها:
105
-
123
تاریخ دریافت: 1399/12/13
تاریخ پذیرش: 1400/06/10
برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید