تحریری، محمدباقر
بررسی مبانی هستی شناختی تربیت عرفانی بر اساس مکتب تربیتی «نجف اشرف» [دوره 9، شماره اول، 1396، صفحات 19 - 36]
ترابی فر، محمد
پیشبینی رشد اخلاقی و رشد معنوی طلاب سطح مقدماتی حوزهی علمیهی قم براساس برنامهی درسی پنهان [دوره 15، شماره اول، 1402، صفحات 33 - 50]
ترکاشوند، نسرین
بررسی تطبیقی اهداف و اصول تربیت عقلانی در اندیشه علامه جعفری و کانت [دوره 10، شماره دوم، 1397، صفحات 69 - 86]
طراحی الگوی مطلوب تربیت عقلانی در برنامۀ درسی دین و زندگی [دوره 12، شماره دوم، 1399، صفحات 57 - 74]
تقوی، علی
تأثیر نظام آموزشی آندروژنی بر تعلیم و تربیت زنان [دوره 8، شماره اول، 1395، صفحات 89 - 110]
تقوی نسب، سیده نجمه
نگاهی تطبیقی به مضامین تعلیم و تربیت آیندهگرا و مؤلفههای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره اول، 1397، صفحات 85 - 98]
توانا، محمدعلی
وضعیت پستمدرنیسم و ارزشها: نسبتسنجی هستیشناسی و معرفتشناسی پستمدرنیسم با تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 4، شماره دوم، 1391، صفحات 59 - 84]
توکلی، رسول
برنامهی درسی تربیت اخلاقی فضیلتگرایی اسلامی از منظر فارابی [دوره 16، شماره دوم، 1403، صفحات 21 - 38]
توکلی جاغرق، زهرا
تدوین برنامۀ آموزش غلبه بر نابهنجاریهای اخلاقی مبتنی بر آرای غزالی [دوره 11، شماره دوم، 1398، صفحات 65 - 78]
توکلی یرکی، محبوبه
واکاوی مفهوم مثبتاندیشی در قرآن به شیوهی تفکر مراقبتی در برنامهی تربیتی متیو لیپمن [دوره 15، شماره اول، 1402، صفحات 107 - 120]