Skip to main content
فارسی
RSS
Sign UP
Sign IN
Islam va Pazhuheshhaye Tarbiyati
Home
Browse
By Issue
Author Index
Journal Info
About Journal
Aims and Scope
Editorial Board
Publication Ethics
Peer Review Process
Form of conflict of interest
Authors Commitment Form
Reviewers
Contact Us
Submit Manuscript
Advanced Search
Enter your keywords
جلد نشریه
Journal Archive
Volume 17
2025
Issue 1 Islam & pajooheshha 33 , Spring & Summer 2025
Volume 16
2025
Issue 2 Islam & pajooheshha 32 , Autumn & Winter 2025
Issue 1 Islam & pajooheshha 31 , Spring & Summer 2024
Volume 15
2024
Issue 2 Islam & pajooheshha 30 , Autumn & Winter 2024
Issue 1 Islam & Pajooheshha 29, Spring & Summer 2023
Volume 14
2022
Issue 2 Islam & Pajooheshha 28, 0 2022
Issue 1 Islam & Pajooheshha 27, 0 2022
Volume 13
2022
Issue 2 Islam & Pajooheshha 26, 0 2022
Issue 1 Islam & Pajooheshha 25, 0 2022
Volume 12
2021
Issue 2 Islam & Pajooheshha 24, 0 2021
Issue 1 Islam & Pajooheshha 23, 0 2021
Volume 11
2020
Issue 2 Islam & Pajooheshha 22, 0 2020
Issue 1 Islam & Pajooheshha 21, 0 2020
Volume 10
2018
Issue 2 Islam & Pajooheshha 20, 0 2019
Issue 1 Islam & Pajooheshha 19, 0 2019
Volume 9
2017
Issue 2 Islam & Pajooheshha 18, 0 2018
Issue 1 Islam & Pajooheshha 17, 0 2017
Volume 8
2017
Issue 2 Islam & Pajooheshha 16, 0 2017
Issue 1 Islam & Pajooheshha 15, 0 2016
Volume 7
2016
Issue 2 Islam & Pajooheshha 14, 0 2016
View Full Archive
Islam va Pazhuheshhaye Tarbiyati 35 , Spring & Summer 2026
Islam va Pazhuheshhaye Tarbiyati, Volume 18, Issue 1, No 35, Year 2025, pages
Non-punitive educational strategies in the rehabilitation of criminals from the perspective of Islamic law
✍️
Mohamadjavad Moghaddam
/ کارشناس ارشد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
Seyed ebrahim Hoseini
/ دانشیار
Reza Mohammadi karaji
/ استادیار گروه حقوق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Receive Date: 2025/11/14
Accept Date: 2025/11/14
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5001310
ماهیت یادگیری بر اساس حکمت متعالیه
✍️
Mahmoud Afsharmanesh
/ دانشجوی دکترا علوم تربیتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Reza mollaei
/ استادیار دانشگاه علامه طباطبایی
Receive Date: 2025/11/14
Accept Date: 2025/11/14
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002303
ایمان به غیب، بنیان تربیت ایمانی
✍️
Mohammad javad Zarean
/ دانشیار گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
Receive Date: 2025/11/14
Accept Date: 2025/11/14
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002360
Analysis of the educational dimensions of the testament of the martyr of the level of resistance (Hajj Qassem Soleimani)
✍️
parvaneh mehrjoo
/ استادیار پیام نور
Receive Date: 2025/11/14
Accept Date: 2025/11/14
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002529
"Answer to the question "Who am I?" from transcendental wisdom with emphasis on the recitation of Master Mesbah Yazdi and its implications in faith education"
✍️
Mohsen raisi
/ دکتری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
سید محمدرضا موسوی نسب
/ استادیار موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
Mahmoud Nouzari
/ استادیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
Abdolrasuol Oboodiyat
/ استاد
Receive Date: 2025/11/14
Accept Date: 2025/11/14
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002659
نقش متفاوت جنسیتی زن و مرد در خانواده از منظر قرآن کریم: مطالعه تفسیر موضوعی با دلالتهای تربیتی
✍️
Mahdi shakeri
/ دانشجوی دکترا مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
Hadi Razaghi
/ استادیار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Asadollah jamshidi
/ استادیار علوم قرآن مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
Receive Date: 2025/11/14
Accept Date: 2025/11/14
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002739
Scan to access the page via mobile