Islam va Pazhuheshhaye Tarbiyati, Volume , Issue , No , Year 2025 , Pages -

    اولویت سنجی شاخصه های دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری با تمرکز بر روش تلفیقی تحلیل محتوای کمی و کیفی (30)

    چکیده و کلیدواژه فارسی (Persian)
    Title :اولویت سنجی شاخصه های دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری با تمرکز بر روش تلفیقی تحلیل محتوای کمی و کیفی (30)
    Abstract: 
    : آموزش و پرورش و همچنین سازمان های مردم نهاد تربیتی و فرهنگی که در حیطه تربیت نوجوان فعالیت میکنند، رسالت اصلیشان به وجود آوردنِ خصوصیات ویژه ای در جامعه هدف است. اما سؤال مهم اینجاست که این خصوصیات چه خصوصیاتی بوده و از این مهم تر اینکه کدام یک از آن ها دارای اولویت بیشتری هستند؟ در این مقاله بعد از محور قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری و منظومه فکری ایشان، با استفاده از روش تلفیقی تحلیل محتوای کمی و کیفی و تولید اصول استنباط چهارگانه، به استخراج نظام اولویت شاخصه های مذکور پرداخته شده است. با توجه به فرآیند گفته شده، «ایمان» مهم ترین شاخصه برای دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است. «اهل کار انقلابی و سیاسی بودن»، «با هویت»، «اهل علم» و «دارای مهارت بودن» نیز به ترتیب در رتبه های بعدی قرار میگیرند.
    Cite this article: RIS Mendeley BibTeX APA MLA HARVARD VANCOUVER

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    (نویسنده تعیین نشده).(2025) اولویت سنجی شاخصه های دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری با تمرکز بر روش تلفیقی تحلیل محتوای کمی و کیفی (30). Islam va Pazhuheshhaye Tarbiyati, (), -

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    (نویسنده تعیین نشده)."اولویت سنجی شاخصه های دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری با تمرکز بر روش تلفیقی تحلیل محتوای کمی و کیفی (30)". Islam va Pazhuheshhaye Tarbiyati, , , 2025, -

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    (نویسنده تعیین نشده).(2025) 'اولویت سنجی شاخصه های دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری با تمرکز بر روش تلفیقی تحلیل محتوای کمی و کیفی (30)', Islam va Pazhuheshhaye Tarbiyati, (), pp. -

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    (نویسنده تعیین نشده). اولویت سنجی شاخصه های دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری با تمرکز بر روش تلفیقی تحلیل محتوای کمی و کیفی (30). Islam va Pazhuheshhaye Tarbiyati, 2025; (): -