The Foundations and Principles of Economic Training of Agents from the Perspective of Nahj al-Balagha
چکیده و کلیدواژه فارسی (Persian)
- نهجالبلاغه (1384). ترجمة جعفر شهیدی. تهران: علمی و فرهنگی.
- نهجالبلاغه (1412ق). تحقیق: صبحی صالح. قم: دارالهجره.
- آمدی، عبدالواحد بن محمد (1370). غررالحکم و دررالکلم. ترجمة محمدعلی انصاری. تهران: بینا.
- ابنابیالحدید، عزالدین ابوحامد (1337). شرح نهجالبلاغه. قم: مکتبة آیتالله المرعشی النجفی.
- ابنمنظور، محمد بن مکرم (1414ق). لسان العرب. الطبعة الثالثة. بیروت: دارالفکر.
- ابوعبید، قاسم بن سلام (1395ق). الاموال، بیروت: دارالفکر.
- باقری، خسرو (1380). نگاهی دوباره به تعلیم و تربیت اسلامی. تهران: مدرسه.
- بلاذری، احمد بن یحیی (1417ق). انساب الاشراف. بیروت: دارالفکر.
- پیغامی، عادل و تورانی، حیدر (1390). نقش برنامۀ درسی اقتصاد در برنامۀ تعلیم و تربیت رسمی و عمومی دنیا. نوآوریهای آموزشی، 10(37)، 31-52.
- توسلی، طیبه (1392). تربیت دینی، تربیت زمینهساز، تربیت سکولار. مشرق موعود، 7(26)، 143-164.
- جوادی آملی، عبدالله (1367). کرامت در قرآن. تهران: نشر فرهنگی رجا.
- حر عاملی، محمد بن حسن (1412ق). وسائل الشیعه. قم: مؤسسة آل البیت لاحیاء لتراث.
- ابنشعبۀ حرانی، حسن بن علی (۱۴۲۹ق). تحف العقول عن آلالرسول(ص)، بیروت: منشورات الفجر.
- دفتر همکاری حوزه و دانشگاه (1386). فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی. تهران: سمت.
- دلشاد تهرانی، مصطفی (1390). تراز حیات: ساختارشناسی عدالت در نهجالبلاغه. تهران: دریا.
- ذاکری، علیاکبر (1386). سیمای کارگزاران علیبنابیطالب امیرالمؤمنین(ع). قم: بوستان کتاب.
- راغب اصفهانی، حسین بن محمد (۱۴۱۶ق). مفردات الفاظ القرآن. بیروت: الدارالشامیه.
- رضائیان، علی (1383). مبانی سازمان و مدیریت. تهران: سمت.
- سعادت، اسفندیار (1383). مدیریت منابع انسانی. تهران: سمت.
- شکوهی، غلامحسین (1376). تعلیم و تربیت و مراحل آن، مشهد: آستان قدس رضوی.
- صدوق، محمد بن علی (1403ق). الخصال. قم: جامعة مدرسین.
- طبری، محمد بن جریر (1403ق). تاریخ الأمم و الملوک. لبنان: مؤسسة الأعلمی للمطبوعات.
- عاملی، جعفر مرتضی (۱۴۰۸ق). السوق فی ظل الدولة الاسلامیة. بیروت: الدارالاسلامیه.
- فرامرز قراملکی، احد (1389). بنیان اخلاقی اصل تقدم تربیت خویش بر تربیت دیگران. پژوهشهای نهجالبلاغه، 10(30)، 57-41.
- کلینی، محمد بن یعقوب (1369). الکافی. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
- مجلسی، محمدتقی (1369). بحارالأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار(ع). تهران: اسلامیه.
- مطهری، مرتضی (1381). مجموعه آثار. تهران: صدرا.
- مفید، محمد بن محمد بن نعمان (1378ق). الامالى. تصحیح: علیاکبر غفارى. بیروت: دارالتیار الجدید، دارالمرتضى.
- Becker, William; Greene, William and Sherwin, Rosen (1990). Research on High School Economic Education. Vol. 80, No. 2.
- Happ, R.; Troitschanskaia, O. & M. Förster (2018). How prior economic education infuences beginning university students’ knowledge of economics. Train, 10 (5), 2ـ20.
- Ilhan, Ozturk, The role of education in economic development: a theoretical perspective, Journal of Rural Development and Administration, Volume XXXIII, No. 1, Winter 2001, pp. 39-47.
- Pühringer, S. & L. Bäuerle (2018). What economics education is missing: The real world internationali. Journal of Social Economics Emerald Publishing Limited, 35 (4), 241ـ249.
- Salemi, M. K. & Siegfried, J. J (1999). The state of economics education. American Economic Review, 89 (2), 355–361.
- Sochio, T. & G. Lakatos (2010). Economic education in the contemporary world. Quarterly Journal of Economic Knowledge, 85(10), 111ـ031.