رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
آرشیو شمارهها
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 13، بهار و تابستان 1394
دوره 6
1393
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 12، پاییز و زمستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال دوازدهم، شماره دوم، پیاپی 24، پاییز و زمستان 1399
اصول همافزایی نهاد خانواده و نظام تربیت رسمی، بر مبنای ولایت الهی
✍️
مرضیه سادات سجادی
/ استادیار مطالعات زنان جامعة المصطفی العالمیه
محمدجواد زارعان
/ دانشیار گروه علوم تربیتی جامعة المصطفی العالمیه
منصوره زارعان
/ عضو هیئت علمی دانشگاه الزهراء علیهم السلام
صفحهها:
5
-
22
تاریخ دریافت: 1399/05/20
تاریخ پذیرش: 1399/09/25
تدوین الگوی جامع تربیت دینی کودک بر اساس اندیشۀ تربیتی ابنسینا
✍️
ناهید حیدری
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، دانشگاه علامه طباطبایی
سعید بهشتی
/ استاد گروه فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، دانشگاه علامه طباطبایی
علی دلاور
/ استاد گروه آمار و روش تحقیق، دانشگاه علامه طباطبایی
محسن ایمانی
/ استادیار گروه فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه تربیت مدرس
صفحهها:
23
-
40
تاریخ دریافت: 1399/07/20
تاریخ پذیرش: 1399/12/12
میزان درگیری اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران با مؤلفههای برنامة درسی معنوی
✍️
حسین کارآمد
/ *استادیار -استادیار گروه علوم تربیتی، مجمتع آموزش عالی علوم انسانی وابسته به جامعة المصطفی العالمیه جامعه المصطفی العالمیه
محسن دیبایی صابر
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه شاهد
صفحهها:
41
-
56
تاریخ دریافت: 1399/05/29
تاریخ پذیرش: 1399/10/03
طراحی الگوی مطلوب تربیت عقلانی در برنامۀ درسی دین و زندگی
✍️
نسرین ترکاشوند
/ دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک
خلیل غفاری
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین
علیرضا فقیهی
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک
فائزه ناطقی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک
صفحهها:
57
-
74
تاریخ دریافت: 1399/08/04
تاریخ پذیرش: 1399/12/12
بررسی مؤلفههای «تربیت جهادی» کتاب هدیههای آسمانی پایة چهارم ابتدایی
✍️
حیدر اسماعیل پور
/ استادیار گروه علوم تربیتی (فلسفه و تربیت اسلامی)، دانشگاه پیام نور
یاسین زارعی دولت آبادی
/ کارشناس ارشد فلسفه تعلیم و تعلم اسلامی، دانشگاه پیام نور فسا
صفحهها:
75
-
98
تاریخ دریافت: 1399/08/14
تاریخ پذیرش: 1399/12/28
جایگاه فروع دین در کتابهای درسی دورة متوسطة اول
سیروس محمودی
/ استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور تهران، ایران
صفحهها:
99
-
112
تاریخ دریافت: 1399/06/22
تاریخ پذیرش: 1399/11/03