رفتن به محتوای اصلی
  • English
  • RSS
  • ثبت نام در سامانه
  • ورود به سامانه

اسلام و پژوهش‌های تربیتی

اسلام و پژوهش‌های تربیتی
  • صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه
    • نمایه موضوعات
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشريه و هيأت تحريريه
    • اهداف و چشم‌انداز
    • اعضای هیأت تحریریه
    • منشور اخلاقی
    • فرآیند ارسال مقاله
  • راهنمای نویسندگان
    • فرم تعارض منافع
    • فرم تعهد نویسندگان
  • لیست داوران
  • ارتباط با ما
  • جستجوی پیشرفته

جلد نشریه

آرشیو شماره‌ها

دوره 171404
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 33 ، بهار و تابستان 1404
دوره 161403
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 151402
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 141401
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 131400
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 121399
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 111398
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 101397
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 91396
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 81395
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 71394
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
مشاهده آرشیو کامل

    اسلام و پژوهش‌های تربیتی 29، بهار و تابستان 1402

    اسلام و پژوهش‌های تربیتی، سال پانزدهم، شماره اول، پیاپی 29، بهار و تابستان 1402, 128 صفحه

    تحول‌‌خواهی آموزش و پرورش در بستر مسجد؛ ارائه‌ی الگوی مدارس مسجدمحور براساس راهبرد پژوهش داده‌بنیاد

    ✍️ مرتضی حدادی پیشه / دانش پژوه دکتری روان شناسی تربیتی مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
    سیدمحمدصادق موسوی نسب / استادیار گروه علوم تربیتی مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
    سیدحسین شرف الدین / استاد گروه جامعه شناسی مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
    صفحه‌ها: 7 - 32 تاریخ دریافت: 1402/01/15 تاریخ پذیرش: 1402/04/20

    پیش‌بینی رشد اخلاقی و رشد معنوی طلاب سطح مقدماتی حوزه‌ی علمیه‌ی قم براساس برنامه‌ی درسی پنهان

    محمد ترابی فر / کارشناسی ارشد روان‌شناسی تربیتی دانشگاه قم
    ✍️ حسن نجفی / دكتراي مطالعات برنامة درسي دانشگاه علامه طباطبائي
    علی نقی فقیهی / دانشيار گروه فلسفه تعليم و تربيت دانشگاه قم
    صفحه‌ها: 33 - 50 تاریخ دریافت: 1401/12/01 تاریخ پذیرش: 1402/03/05

    تأثیر آموزش برنامه‌ی کاهش استرس مبتنی بر حضور پویای در لحظه بر یادگیری و یادداری درس فارسی دانش‌آموزان دختر متوسطه‌ی اول شهر زابل

    ✍️ سمیه نخعی / استادیار، واحد زابل، دانشگاه آزاد اسلامی ، گروه روان شناسی، زابل، ایران
    اعظم صفت گل / دکترای روان شناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی بین اللمل کیش
    صفحه‌ها: 51 - 64 تاریخ دریافت: 1401/12/20 تاریخ پذیرش: 1402/04/10

    بررسی اثرگذاری هوش هیجانی بر دینداری با توجه به نقش واسطه‌ای وضعیت اقتصادی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه‌ی اول شهر خرامه

    ✍️ سیروس محمودی / استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
    سمیرا حاتمی / کارشناس ارشد علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، تهران
    صفحه‌ها: 65 - 82 تاریخ دریافت: 1401/12/27 تاریخ پذیرش: 1402/03/20

    تدوین مدل علّی راهبردهای یادگیری بر پایه‌ی ادراک از سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های تفکر با واسطه‌گری جهت‌گیری‌های مذهبی دانشجویان دختر

    هوشنگ گراوند / استادیار گروه روانشناسی دانشگاه لرستان
    صفحه‌ها: 83 - 106 تاریخ دریافت: 1401/12/28 تاریخ پذیرش: 1402/04/10

    واکاوی مفهوم مثبت‌اندیشی در قرآن به شیوه‌ی تفکر مراقبتی در برنامه‌ی تربیتی متیو لیپمن

    محبوبه توکلی یرکی / دانشجوی دکتری فلسفه هنر، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی، همدان، ایران
    ✍️ محمدجواد صافیان / دانشیار گروه فلسفه، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
    یحیی قائدی / دانشیار گروه فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران
    حسین اردلانی / استادیار گروه فلسفه هنر، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد همدان، ایران
    صفحه‌ها: 107 - 120 تاریخ دریافت: 1401/12/15 تاریخ پذیرش: 1402/03/10
    page access qrcode
    برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید

    دوفصل‌نامه «اسلام و پژوهش‌های تربيتی» به استناد ماده واحده مصوب 21/3/1387 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس نامه شماره 10100 مورخ 27/10/1393 شورای اعطای مجوزها و امتيازهای علمی وابسته به شورای عالی حوزه‌های علميه، از شماره 6 حائز رتبه «علمی ـ پژوهشی» گرديد

    محل چاپ: ایران، قم 

    ناشر: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

    حوزۀ تخصصی:  تعلیم و تربیت

    اعتبار مجله: علمی پژوهشی(ب)

    زبان مجله: فارسی با چكیده انگلیسی

    نوبت انتشار: دوفصل نامه

    نوع انتشار: چاپی

    هزینۀ بررسی و انتشار مقاله: دارد

    نوع داوری: حداقل 2 داور، دوسویه‌ناشناس

    زمان داوری: سه تا شش‌ماه

    درصد پذیرش مقالات: 40%

    دسترسی به مقاله‌ها: رایگان (تمام متن)

    نوع مقالات: قابل انتشار: علمی - پژوهشی

    نشانی الكترونیك: ier@qabas.net

    مشابهت ياب: سميم نور

     

    • آرشیو شماره‌ها
    • آرشیو الفبایی مقالات
    • استخراج به پایگاه‌های علمی
    • گستره جغرافیایی نویسندگان
    • گستره جغرافیایی ارزیابان
    • آرشیو فایل های PDF
    • سامانه قدیم

    سامانه نشریات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
     

    مجموعه‌ای که پیش‌رو دارید،‌ حاوی اطلاعات اجمالی در خصوص نشریات تخصصی است که تاکنون به زیور طبع آراسته گشته و هریک به سهم خود توانسته‌اند، مخاطبان فرهیخته‌ زیادی را جذب نمایند.
    اداره كل نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره زیر نظر معاونت پژوهش 18 نشریه چاپ می کند که مورد استقبال مجامع علمی و دانشگاهی می‌باشد.
    نشانی:قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره، طبقه چهارم، اداره كل نشریات تخصصی.
    تلفن:  امور مشتركین: 32113474
    سامانه ارسال و پیگیری مقالات: https://nashriyat.ir
    ایمیل: nashrieh@qabas.net

    ایتا    


    سامانه نشریات _ بانک اطلاعات نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)