رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
آرشیو شمارهها
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 13، بهار و تابستان 1394
دوره 6
1393
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 12، پاییز و زمستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال دهم، شماره اول، پیاپی 19، بهار و تابستان 1397
بررسی دلالتهای تربیتی آیات تعلیم و تزکیه
علی همت بناری
/ استادیار گروه علوم تربیتی جامعة المصطفی العالمیة
صفحهها:
5
-
22
تاریخ دریافت: 1397/02/01
تاریخ پذیرش: 1397/06/05
جایگاه عقلانیت و معنویت در برنامة درسی
حسین کارآمد
/ استادیار گروه علوم تربیتی، مجتمع آموزش عالی علوم انسانی وابسته به جامعةالمصطفی
صفحهها:
23
-
40
تاریخ دریافت: 1397/01/12
تاریخ پذیرش: 1397/06/10
نقد نظریة روانشناختی رشدِ دین گلدمن با نگرش به اصول تربیت دینی در کودکان از دیدگاه اسلام
سیداحمد رهنمائی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
✍️
احسان زینلی
/ دکترای علوم تربیتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
صفحهها:
41
-
56
تاریخ دریافت: 1396/11/29
تاریخ پذیرش: 1397/04/07
تأثیر آموزش هوش معنوی اسلامی بر افزایش امیدواری دانشآموزان ابتدایی شهر قم
✍️
رضا جعفری هرندی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه قم، قم، ایران
محمد ستایشی اظهری
/ استاد مدعو گروه روانشناسی، دانشکده علوم انسانی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران
سیفاله فضلالهی قمشی
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی قم، قم، ایران
صفحهها:
57
-
71
تاریخ دریافت: 1396/12/28
تاریخ پذیرش: 1397/05/13
نقدی بر کفایت معنایی واژة «تربیت»، و ارائة بدیلهایی برای آن
✍️
زهرا عسگری
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه اصفهان
علیرضا دوستانی
/ لیسانس علوم قرآنی
صفحهها:
73
-
84
تاریخ دریافت: 1397/02/08
تاریخ پذیرش: 1397/06/17
نگاهی تطبیقی به مضامین تعلیم و تربیت آیندهگرا و مؤلفههای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
✍️
سیده نجمه تقوی نسب
/ دانشجوی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت
محمد حسن کریمی
/ استادیار دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز
صفحهها:
85
-
98
تاریخ دریافت: 1396/11/22
تاریخ پذیرش: 1397/05/05
Abstracts