رفتن به محتوای اصلی
  • English
  • RSS
  • ثبت نام در سامانه
  • ورود به سامانه

اسلام و پژوهش‌های تربیتی

اسلام و پژوهش‌های تربیتی
  • صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه
    • نمایه موضوعات
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشريه و هيأت تحريريه
    • اهداف و چشم‌انداز
    • اعضای هیأت تحریریه
    • منشور اخلاقی
    • فرآیند ارسال مقاله
  • راهنمای نویسندگان
    • فرم تعارض منافع
    • فرم تعهد نویسندگان
  • لیست داوران
  • ارتباط با ما
  • جستجوی پیشرفته

جلد نشریه

آرشیو شماره‌ها

دوره 171404
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 33 ، بهار و تابستان 1404
دوره 161403
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 151402
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 141401
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 131400
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 121399
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 111398
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 101397
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 91396
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 81395
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 71394
شماره 2 - اسلام و پژوهش‌های تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
مشاهده آرشیو کامل

    اسلام و پژوهش‌های تربیتی 25، بهار و تابستان 1400

    اسلام و پژوهش‌های تربیتی، سال سیزدهم، شماره اول، پیاپی 25، بهار و تابستان 1400, 132 صفحه

    نقد و بررسی «معنای زندگی» در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

    ✍️ زهرا فریدونی / دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز
    بابک شمشیری / دانشیار گروه مبانی تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز
    فرهاد خرمائی / دانشیار گروه روان شناسی تربیتی دانشگاه شیراز
    شهرزاد شاه سنی / استادیار گروه مبانی تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز
    صفحه‌ها: 7 - 24 تاریخ دریافت: 1400/04/23 تاریخ پذیرش: 1400/09/01

    استلزامات سبک زندگی اسلامی (با تمرکز بر رابطۀ انسان با خدا) در اسناد تحولی آموزش و پرورش

    معصومه صمدی / دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران، ایران
    صفحه‌ها: 25 - 40 تاریخ دریافت: 1400/02/28 تاریخ پذیرش: 1400/08/19

    آموزش غیرت دینی و مؤلفه‌های آشکار و از‌یاد‌رفته‌ی آن در کتب دین و زندگی

    ✍️ حسن نجفی / دکتری مطالعات برنامه درسی، دانشگاه علامه طباطبائی
    آرش زارع زردینی / کارشناس علوم تربیتی، دانشگاه قم
    عاطفه جوادزاده / دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران جنوب
    صفحه‌ها: 41 - 55 تاریخ دریافت: 1400/02/22 تاریخ پذیرش: 1400/06/10

    بررسی عدالت تربیتی در نظام آموزشی کشور با استفاده از نظریه‌ی عدالت راولز

    ✍️ علی صحبت لو / استادیار گروه آموزشی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان
    ابوالفضل غفاری / استادیار گروه مبانی تعلیم و تربیت، دانشگاه فردوسی مشهد
    صفحه‌ها: 57 - 76 تاریخ دریافت: 1400/01/05 تاریخ پذیرش: 1400/07/01

    طراحی الگوی بالندگی حرفه‌ای مدیران مدارس؛ مورد مطالعه: مدارس ابتدایی شهرکرد

    منوچهر ذوالفقاری / دانشجوی دکتری گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران
    ✍️ سیف‌اله فضل‌الهی قمشی / استادیار گروه مدیریت آموزشی، واحد قم، دانشگاه آزاد اسلامی، قم، ایران
    محمد نیکخواه / استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، شهرکرد، ایران
    صفحه‌ها: 77 - 104 تاریخ دریافت: 1400/05/22 تاریخ پذیرش: 1400/09/24

    جایگاه مؤلفه‌های آداب و مهارت‌های زندگی اسلامی (طرح کرامت) در کتاب‌های درسی دوره‌ی ابتدایی

    ✍️ عذرا رحمانی / استادیار گروه علوم تربیتی، واحد تاکستان، دانشگاه آزاد اسلامی، تاکستان، ایران
    علی حسینی مهر / استادیار گروه علوم تربیتی، واحد تاکستان، دانشگاه آزاد اسلامی، تاکستان، ایران
    مریم حیاتی / کارشناس ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش
    صفحه‌ها: 105 - 123 تاریخ دریافت: 1399/12/13 تاریخ پذیرش: 1400/06/10
    page access qrcode
    برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید

    دوفصل‌نامه «اسلام و پژوهش‌های تربيتی» به استناد ماده واحده مصوب 21/3/1387 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس نامه شماره 10100 مورخ 27/10/1393 شورای اعطای مجوزها و امتيازهای علمی وابسته به شورای عالی حوزه‌های علميه، از شماره 6 حائز رتبه «علمی ـ پژوهشی» گرديد

    محل چاپ: ایران، قم 

    ناشر: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

    حوزۀ تخصصی:  تعلیم و تربیت

    اعتبار مجله: علمی پژوهشی(ب)

    زبان مجله: فارسی با چكیده انگلیسی

    نوبت انتشار: دوفصل نامه

    نوع انتشار: چاپی

    هزینۀ بررسی و انتشار مقاله: دارد

    نوع داوری: حداقل 2 داور، دوسویه‌ناشناس

    زمان داوری: سه تا شش‌ماه

    درصد پذیرش مقالات: 40%

    دسترسی به مقاله‌ها: رایگان (تمام متن)

    نوع مقالات: قابل انتشار: علمی - پژوهشی

    نشانی الكترونیك: ier@qabas.net

    مشابهت ياب: سميم نور

     

    • آرشیو شماره‌ها
    • آرشیو الفبایی مقالات
    • استخراج به پایگاه‌های علمی
    • گستره جغرافیایی نویسندگان
    • گستره جغرافیایی ارزیابان
    • آرشیو فایل های PDF
    • سامانه قدیم

    سامانه نشریات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
     

    مجموعه‌ای که پیش‌رو دارید،‌ حاوی اطلاعات اجمالی در خصوص نشریات تخصصی است که تاکنون به زیور طبع آراسته گشته و هریک به سهم خود توانسته‌اند، مخاطبان فرهیخته‌ زیادی را جذب نمایند.
    اداره كل نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره زیر نظر معاونت پژوهش 18 نشریه چاپ می کند که مورد استقبال مجامع علمی و دانشگاهی می‌باشد.
    نشانی:قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره، طبقه چهارم، اداره كل نشریات تخصصی.
    تلفن:  امور مشتركین: 32113474
    سامانه ارسال و پیگیری مقالات: https://nashriyat.ir
    ایمیل: nashrieh@qabas.net

    ایتا    


    سامانه نشریات _ بانک اطلاعات نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)