رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
آرشیو شمارهها
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 13، بهار و تابستان 1394
دوره 6
1393
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 12، پاییز و زمستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال هشتم، شماره اول، پیاپی 15، بهار و تابستان 1395
بررسی تحلیلی مبانی اسلامی نوعدوستی بهعنوان یک هدف تربیتی
✍️
علیرضا رازقی
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه شهید چمران اهواز
پروانه ولوی
/ استادیار دانشگاه شهید چمران اهواز، گروه علوم تربیتی
سیدمنصور مرعشی
/ دانشیار دانشگاه شهید چمران اهواز، گروه علوم تربیتی
مسعود صفائی مقدم
/ استاد دانشگاه شهید چمران اهواز، گروه علوم تربیتی
صفحهها:
5
-
24
تاریخ دریافت: 1394/09/17
تاریخ پذیرش: 1395/02/30
واکاوی اهداف تعلیم و تربیت نفس در اندیشه روان شناختی فلسفی ملاصدرا
سعید بهشتی
/ استاد و مدیر گروه فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی
سیداحمد رهنمائی
/ دانشیار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
✍️
مهدی رضائی
/ دکترای فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
صفحهها:
25
-
48
تاریخ دریافت: 1394/10/23
تاریخ پذیرش: 1395/03/23
الگوی پیش بینی تقلب تحصیلی بر اساس جهت گیری مذهبی، جهت گیری اهداف پیشرفت و منبع کنترل در دانشجویان
✍️
مهدی برزگربفرویی
/ دانشجوی کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی دانشگاه یزد
کاظم برزگر بفرویی
/ استادیار روان شناسی تربیتی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه یزد
صفحهها:
49
-
66
تاریخ دریافت: 1394/10/03
تاریخ پذیرش: 1395/03/16
مهارت های تفکر انتقادی درکتاب های «مطالعات اجتماعی» دورة ابتدایی
حسین کریمیان
/ گروه فلسفه تعلیم وتربیت، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک، ایران
✍️
فائزه ناطقی
/ گروه فلسفه تعلیم وتربیت، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک، ایران
محمد سیفی
/ گروه فلسفه تعلیم وتربیت، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک، ایران
صفحهها:
67
-
88
تاریخ دریافت: 1394/11/18
تاریخ پذیرش: 1395/03/26
تأثیر نظام آموزشی آندروژنی بر تعلیم و تربیت زنان
✍️
فاطمه نجاری
/ کارشناسی ارشد مطالعات زنان گرایش حقوق زن در اسلام، دانشگاه اصفهان
علی تقوی
/ استادیار دانشگاه اصفهان
صفحهها:
89
-
110
تاریخ دریافت: 1395/02/28
تاریخ پذیرش: 1395/06/29
زمینه های شخصیتی جلوه نمایی بانوان از منظر قرآن و حدیث
صفحهها:
111
-
133
تاریخ دریافت: 1394/08/19
تاریخ پذیرش: 1395/02/14
ملخص المقالات
Abstracts