رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
آرشیو شمارهها
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 13، بهار و تابستان 1394
دوره 6
1393
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 12، پاییز و زمستان 1393
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 12، پاییز و زمستان 1393
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال ششم، شماره دوم، پیاپی 12، پاییز و زمستان 1393
رویکردهای قرآن در تعلیم و تربیت ارزش ها از منظر تفسیر المیزان
سیداحمد رهنمائی
/ دانشیار مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
صفحهها:
5
-
18
تاریخ دریافت: 1393/02/19
تاریخ پذیرش: 1393/07/28
اهداف، اصول و روش های تربیت عرفانی
سیدمحمدرضا موسوی نسب
/ استادیار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
صفحهها:
19
-
36
تاریخ دریافت: 1393/07/12
تاریخ پذیرش: 1393/12/10
بررسی و نقد مبانی هستی شناختی تعلیم و تربیت پویشی وایتهد با تکیه بر آرای علامه طباطبایی
✍️
حمداله محمدی
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه تهران
فاطمه زیباکلام
/ دانشیار دانشگاه تهران
صفحهها:
37
-
58
تاریخ دریافت: 1393/05/05
تاریخ پذیرش: 1393/10/08
فلسفه برای کودکان
✍️
محمد صادقی هاشم ابادی
/ کارشناس ارشد فلسفه و حکمت اسلامی
سیدمحمدکاظم علوی
/ استادیار دانشگاه حکیم سبزواری
صفحهها:
59
-
78
تاریخ دریافت: 1393/06/31
تاریخ پذیرش: 1393/12/04
بررسی جایگاه عقلانیت و مؤلفه های آن در برنامة درسی دورة متوسطة دوم با تأکید بر آموزه های اسلامی
✍️
جواد آقامحمدی
/ دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی
حسن ملکی
/ دانشیار دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی
صفحهها:
79
-
96
تاریخ دریافت: 1392/11/07
تاریخ پذیرش: 1393/04/24
بررسی تطبیقی عوامل و عناصر تشکیل دهندة برنامة درسی با قرآن کریم
✍️
مهدی امیری
/ عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور
اکبر پرتابیان
/ کارشناس ارشد تحقیقات آموزشی دانشگاه پیام نور
زهره امیری
/ کارشناس علوم قرآنی حوزة علمیة قم
صفحهها:
97
-
118
تاریخ دریافت: 1393/04/07
تاریخ پذیرش: 1393/08/26
تحلیل تطبیقی اهداف تربیت اخلاقی دورة ابتدایی در کشورهای ژاپن و ایران، با نظر به ارزش های حاکم بر برنامة درسی
✍️
سعید آزادمنش
/ دانشجوی کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش دانشگاه تهران
افضل السادات حسینی
/ دانشیار گروه فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه تهران
صفحهها:
119
-
136
تاریخ دریافت: 1393/08/11
تاریخ پذیرش: 1393/12/13
الملخص
Abstracts