رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
علوم تربیتی
هندسه ساحت های تربیتی بر اساس رویکرد انسان شناسانه فلسفه اسلامی به نفس
✍️
سیدعلی رئیس زاده
/ دانشجوی کارشناسی ارشد
محمدجواد زارعان
/ دانشیار - گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
سیدمحمدصادق موسوی نسب
/ Assistant Professor - Imam Khomeini Institute
تاریخ دریافت: 1403/10/15
تاریخ پذیرش: 1403/10/19
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5001516
الزام در تربیت دینی از دیدگاه آیت الله اعرافی؛ بررسی و نقد
✍️
اصغر اسماعیلی
/ *دانشجوی دکتری - مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
محمد داودی
/ *دانشیار - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
محمدجواد زارعان
/ دانشیار - گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
تاریخ دریافت: 1403/05/06
تاریخ پذیرش: 1403/07/28
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5001173
واكاوي چالش هاي تربيت ديني نوجوانان در نظام آموزشگاهی و اعتبار بخشي آن توسط دبیران دین و زندگی
✍️
معصومه صمدی
/ *دانشیار - گروه علوم تربیتی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران، ایران
تاریخ دریافت: 1403/04/10
تاریخ پذیرش: 1403/07/09
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000873
تبیین تربیتی چگونگی تبدیل علم به ایمان در دیدگاه علامه مصباح یزدی (ره)
✍️
مهدی علیرضالو
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
سعید بهشتی
/ استاد دانشگاه علامه طباطبائی
سیداحمد رهنمائی
/ دانشیار مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
صفحهها:
7
-
21
تاریخ دریافت: 1403/01/06
تاریخ پذیرش: 1403/03/13
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000647
بررسی انتقادی چیستی و چرایی تربیت در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی جمهوری اسلامی ایران»
✍️
محمد داودی
/ *دانشیار - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
تاریخ دریافت: 1403/01/08
تاریخ پذیرش: 1403/04/20
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000252
تحلیل محتوای کتاب هدیههای آسمان از جهت فعال بودن یا غیر فعال بودن عواطف دینی بر اساس روش ویلیام رومی
✍️
ابوالفضل نیکونظر
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت مؤسسة آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)
صفحهها:
59
-
71
تاریخ دریافت: 1402/11/15
تاریخ پذیرش: 1403/02/19
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000155