رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
علوم تربیتی
«پاسخ به پرسش «من کیستم؟» از حکمت متعالیه با تاکید بر قرائت استاد مصباح یزدی و دلالتهای آن در تربیت اعتقادی»
✍️
محسن رئیسی
/ *
سید محمدرضا موسوی نسب
/ *
محمود نوذری
/ استادیار - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
عبدالرسول عبودیت
/ استاد
تاریخ دریافت: 1404/04/23
تاریخ پذیرش: 1404/06/24
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002659
ماهیت یادگیری بر اساس حکمت متعالیه
✍️
محمود افشارمنش
/ *دانشجوی دکتری - علوم تربیتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
رضا ملایی
/ استادیار دانشگاه علامه طباطبایی
تاریخ دریافت: 1404/04/25
تاریخ پذیرش: 1404/06/11
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002303
طراحی و اعتباریابی الگوی تربیت معنوی بر اساس دیدگاه آیتالله سعادت پرور
✍️
ابوالفضل نیکونظر
/ مربی - موسسه امام خمینی ره
سیداحمد رهنمائی
/ دانشیار - گروه علوم تربیتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
محمدجواد زارعان
/ دانشیار - گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
تاریخ دریافت: 1404/03/12
تاریخ پذیرش: 1404/05/05
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002178
تحلیل محتوای کتاب درسی آمادگی دفاعی بر اساس مؤلفههای دشمنشناسی از دیدگاه امام خامنه¬ای مدظلهالعالی
✍️
ابوالفضل نیکونظر
/ *مربی - موسسه امام خمینی ره
تاریخ دریافت: 1404/02/03
تاریخ پذیرش: 1404/03/19
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002011
هندسه ساحت های تربیتی بر اساس رویکرد انسان شناسانه فلسفه اسلامی به نفس
✍️
سیدعلی رئیس زاده
/ *دانشجوی کارشناسی ارشد
محمدجواد زارعان
/ *دانشیار - گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
سیدمحمدصادق موسوی نسب
/ *استادیار - مؤسسه امام خمینی(ره)
تاریخ دریافت: 1403/10/15
تاریخ پذیرش: 1403/10/19
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5001516
رویکرد علامه طباطبایی به خردمندی (با تاکید بر تفسیر المیزان) و پیامدهای آن در تربیت عقلانی
✍️
سیدمهدی روستا
/ *دانشجوی دکتری - شهید باهنر کرمان
سیدحمیدرضا علوی
/ استاد - گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید باهنر کرمان
مراد یاری دهنوی
/ استادیار - گروه فلسفه و تعلیم و تربیت دانشگاه شهید باهنر کرمان
تاریخ دریافت: 1403/08/03
تاریخ پذیرش: 1403/12/09
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5001287
الزام در تربیت دینی از دیدگاه آیت الله اعرافی؛ بررسی و نقد
✍️
اصغر اسماعیلی
/ *دانشجوی دکتری - مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
محمد داودی
/ *دانشیار - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
محمدجواد زارعان
/ دانشیار - گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
تاریخ دریافت: 1403/05/06
تاریخ پذیرش: 1403/07/28
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5001173
واكاوي چالش هاي تربيت ديني نوجوانان در نظام آموزشگاهی و اعتبار بخشي آن توسط دبیران دین و زندگی
✍️
معصومه صمدی
/ دانشیار گروه تعلیم و تربیت اسلامی پژوهشکدة تعلیم و تربیت، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران، ایران
صفحهها:
41
-
58
تاریخ دریافت: 1403/04/10
تاریخ پذیرش: 1403/07/09
dor
20.1001.1.4348002.1404.17.1.3.5
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000873
تبیین تربیتی چگونگی تبدیل علم به ایمان در دیدگاه علامه مصباح یزدی (ره)
✍️
مهدی علیرضالو
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
سعید بهشتی
/ استاد دانشگاه علامه طباطبائی
سیداحمد رهنمائی
/ دانشیار مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
صفحهها:
7
-
21
تاریخ دریافت: 1403/01/06
تاریخ پذیرش: 1403/03/13
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000647
بررسی انتقادی چیستی و چرایی تربیت در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی جمهوری اسلامی ایران»
✍️
محمد داودی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
صفحهها:
7
-
22
تاریخ دریافت: 1403/01/08
تاریخ پذیرش: 1403/04/20
dor
20.1001.1.4348002.1404.17.1.1.3
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000252
صفحهها
1
2
بعدی ›
انتها »