رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
جلد نشریه
آرشیو شمارهها
دوره 17
1404
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 33 ، بهار و تابستان 1404
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 34 ، پاییز و زمستان 1404
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال هفدهم، شماره دوم، پیاپی 34، پاییز و زمستان 1404, صفحه
اعتبار سنجی الگوی مولفه های پرورش تفکر کودک در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر مبنای معرفت شناسی اسلامی
✍️
مژگان قیصری رمضانیان
/ دکتری فلسفة تعلیم و تربیت، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
مرجان معصومی فرد
/ *
صادق رضایی
/ *
مهدی محمودی
/ *
تاریخ دریافت: 1403/08/11
تاریخ پذیرش: 1404/05/04
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5000874
الزام در تربیت دینی از دیدگاه آیت الله اعرافی؛ بررسی و نقد
✍️
اصغر اسماعیلی
/ *دانشجوی دکتری - مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
محمد داودی
/ *دانشیار - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
محمدجواد زارعان
/ دانشیار - گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
تاریخ دریافت: 1403/05/06
تاریخ پذیرش: 1403/07/28
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5001173
رویکرد علامه طباطبایی به خردمندی (با تاکید بر تفسیر المیزان) و پیامدهای آن در تربیت عقلانی
✍️
سیدمهدی روستا
/ *دانشجوی دکتری - شهید باهنر کرمان
سیدحمیدرضا علوی
/ استاد - گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید باهنر کرمان
مراد یاری دهنوی
/ استادیار - گروه فلسفه و تعلیم و تربیت دانشگاه شهید باهنر کرمان
تاریخ دریافت: 1403/08/03
تاریخ پذیرش: 1403/12/09
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5001287
هندسه ساحت های تربیتی بر اساس رویکرد انسان شناسانه فلسفه اسلامی به نفس
✍️
سیدعلی رئیس زاده
/ *دانشجوی کارشناسی ارشد
محمدجواد زارعان
/ *دانشیار - گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
سیدمحمدصادق موسوی نسب
/ *استادیار - مؤسسه امام خمینی(ره)
تاریخ دریافت: 1403/10/15
تاریخ پذیرش: 1403/10/19
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5001516
واکاوی سندی و دلالی «احادیث آموزش نماز» برای استنباط «سن دینداری کودک»
✍️
سیدنقی موسوی تیله بنی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان
تاریخ دریافت: 1403/12/25
تاریخ پذیرش: 1404/01/18
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5001808
تحلیل محتوای کتاب درسی آمادگی دفاعی بر اساس مؤلفههای دشمنشناسی از دیدگاه امام خامنه¬ای مدظلهالعالی
✍️
ابوالفضل نیکونظر
/ *مربی - موسسه امام خمینی ره
تاریخ دریافت: 1404/02/03
تاریخ پذیرش: 1404/03/19
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002011
برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید