رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب هدیههای آسمان از جهت فعال بودن یا غیر فعال بودن عواطف دینی بر اساس روش ویلیام رومی
✍️
ابوالفضل نیکونظر
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت مؤسسة آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)
صفحهها:
59
-
71
تاریخ دریافت: 1402/11/15
تاریخ پذیرش: 1403/02/19
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000155
جایگاه مؤلفههای آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت) در کتابهای درسی دورهی ابتدایی
✍️
عذرا رحمانی
/ استادیار گروه علوم تربیتی، واحد تاکستان، دانشگاه آزاد اسلامی، تاکستان، ایران
علی حسینی مهر
/ استادیار گروه علوم تربیتی، واحد تاکستان، دانشگاه آزاد اسلامی، تاکستان، ایران
مریم حیاتی
/ کارشناس ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش
صفحهها:
105
-
123
تاریخ دریافت: 1399/12/13
تاریخ پذیرش: 1400/06/10
جایگاه فروع دین در کتابهای درسی دورهی متوسطهی اول
سیروس محمودی
/ استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور تهران، ایران
صفحهها:
99
-
112
تاریخ دریافت: 1399/06/22
تاریخ پذیرش: 1399/11/03
بررسی مؤلفههای «تربیت جهادی» کتاب هدیههای آسمانی پایهی چهارم ابتدایی
✍️
حیدر اسماعیل پور
/ استادیار گروه علوم تربیتی (فلسفه و تربیت اسلامی)، دانشگاه پیام نور
یاسین زارعی دولت آبادی
/ کارشناس ارشد فلسفه تعلیم و تعلم اسلامی، دانشگاه پیام نور فسا
صفحهها:
75
-
98
تاریخ دریافت: 1399/08/14
تاریخ پذیرش: 1399/12/28
میزان درگیری اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران با مؤلفههای برنامهی درسی معنوی
✍️
حسین کارآمد
/ *استادیار -استادیار گروه علوم تربیتی، مجمتع آموزش عالی علوم انسانی وابسته به جامعة المصطفی العالمیه جامعه المصطفی العالمیه
محسن دیبایی صابر
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه شاهد
صفحهها:
41
-
56
تاریخ دریافت: 1399/05/29
تاریخ پذیرش: 1399/10/03
تحلیل محتوای کتاب های جدیدالتألیف «علوم تجربی» دورهی ابتدایی ایران با توجه به مؤلفه های «کفایت اجتماعی» فلنر
راضیه جلیلی
/ دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک، ایران
✍️
فائزه ناطقی
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک
علیرضا فقیهی
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک
صفحهها:
93
-
111
تاریخ دریافت: 1395/11/18
تاریخ پذیرش: 1396/03/30
مهارت های تفکر انتقادی درکتاب های «مطالعات اجتماعی» دورهی ابتدایی
حسین کریمیان
/ گروه فلسفه تعلیم وتربیت، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک، ایران
✍️
فائزه ناطقی
/ گروه فلسفه تعلیم وتربیت، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک، ایران
محمد سیفی
/ گروه فلسفه تعلیم وتربیت، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک، ایران
صفحهها:
67
-
88
تاریخ دریافت: 1394/11/18
تاریخ پذیرش: 1395/03/26
بررسی محتوای کتاب «هدیه های آسمان» مقطع سوم ابتدایی (تألیف 1392) از منظر اصول انتخاب محتوای آموزشی در قرآن کریم
✍️
مژده علیزاده
/ کارشناس ارشد فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان
سیدحمیدرضا علوی
/ استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان
صفحهها:
71
-
90
تاریخ دریافت: 1393/10/20
تاریخ پذیرش: 1394/04/14
بررسی میزان توجه به مؤلفههای زیست عفیفانه در کتابهای درسی ابتدایی
✍️
طلعت سادات صباغ حسن زاده
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
خدیجه رضایی
/ کارشناس ارشد رشته برنامه درسی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
صفحهها:
79
-
90
تاریخ دریافت: 1402/02/22
تاریخ پذیرش: 1402/05/14
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.2021554