رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
education
طراحی و اعتباریابی الگوی تربیت معنوی بر اساس دیدگاه آیتالله سعادت پرور
✍️
ابوالفضل نیکونظر
/ مربی - موسسه امام خمینی ره
سیداحمد رهنمائی
/ دانشیار - گروه علوم تربیتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
محمدجواد زارعان
/ دانشیار - گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
تاریخ دریافت: 1404/03/12
تاریخ پذیرش: 1404/05/05
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002178
بررسی انتقادی چیستی و چرایی تربیت در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی جمهوری اسلامی ایران»
✍️
محمد داودی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
صفحهها:
7
-
22
تاریخ دریافت: 1403/01/08
تاریخ پذیرش: 1403/04/20
dor
20.1001.1.4348002.1404.17.1.1.3
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000252
برنامه درسی، ابزاری برای نیل به تربیت اخلاقی
عباسعلی شاملی
/ استادیار علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه(ص)
حسن ملکی
/ دانشیار علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی(ره)
حمیدرضا کاظمی
/ کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی و آموزشی مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
صفحهها:
77
-
98
تاریخ دریافت: 1390/02/05
تاریخ پذیرش: 1390/05/16
تأثیر روش «فرزندپروری مسئولانه» در گسترش معروف و پیشگیری از منکر با تأکید بر محبت و مراقبت
فردوس میریان
/ دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث دانشگاه اصفهان
✍️
اعظم پرچم
/ دانشیار گروه الهیات دانشگاه اصفهان
صفحهها:
85
-
104
تاریخ دریافت: 1395/07/24
تاریخ پذیرش: 1395/11/27
نقد و بررسی «معنای زندگی» در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
✍️
زهرا فریدونی
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز
بابک شمشیری
/ دانشیار گروه مبانی تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز
فرهاد خرمائی
/ دانشیار گروه روان شناسی تربیتی دانشگاه شیراز
شهرزاد شاه سنی
/ استادیار گروه مبانی تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز
صفحهها:
7
-
24
تاریخ دریافت: 1400/04/23
تاریخ پذیرش: 1400/09/01
روششناسی الگو در انتقال ارزشها
علی فلاح رفیع
/ عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس
صفحهها:
33
-
57
تاریخ دریافت: 1391/03/16
تاریخ پذیرش: 1391/07/05
تحلیل آراء و اندیشه های فلسفی ـ تربیتی نادینگز و نقد آن از منظر تعلیم و تربیت اسلامی
✍️
حمید احمدی هدایت
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت، دانشگاه شاهد تهران
نجمه احمدآبادی آرانی
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت، دانشگاه پیام نور تهران
محمدحسن میرزامحمدی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه شاهد تهران
صفحهها:
105
-
130
تاریخ دریافت: 1395/02/18
تاریخ پذیرش: 1395/06/23
وضعیت پستمدرنیسم و ارزشها: نسبتسنجی هستیشناسی و معرفتشناسی پستمدرنیسم با تعلیم و تربیت اسلامی
محمدعلی توانا
/ استادیارگروه علوم سیاسی دانشگاه یزد
ملیحه مولوی نسب
/ دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه یزد
صفحهها:
59
-
84
تاریخ دریافت: 1391/04/10
تاریخ پذیرش: 1391/07/08
فطرت: استعداد یا فعلیت؟
اسدالله طوسی
/ استادیار مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
صفحهها:
37
-
52
تاریخ دریافت: 1395/12/27
تاریخ پذیرش: 1396/05/22
بررسی و نقد نگاه پستمدرنیسم به تعلیم و تربیت ارزشها
محمدآصف محسنی (حکمت)
/ دانشجوی دکتري فلسفة تعليم و تربيت اسلامي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني
صفحهها:
25
-
52
تاریخ دریافت: 1391/06/08
تاریخ پذیرش: 1391/10/20
صفحهها
1
2
3
4
5
بعدی ›
انتها »