رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
آموزش و پرورش
بررسی انتقادی چیستی و چرایی تربیت در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی جمهوری اسلامی ایران»
✍️
محمد داودی
/ *دانشیار - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
تاریخ دریافت: 1403/01/08
تاریخ پذیرش: 1403/04/20
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000252
بررسی عدالت تربیتی در نظام آموزشی کشور با استفاده از نظریة عدالت راولز
✍️
علی صحبت لو
/ استادیار گروه آموزشی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان
ابوالفضل غفاری
/ استادیار گروه مبانی تعلیم و تربیت، دانشگاه فردوسی مشهد
صفحهها:
57
-
76
تاریخ دریافت: 1400/01/05
تاریخ پذیرش: 1400/07/01
میزان درگیری اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران با مؤلفههای برنامة درسی معنوی
✍️
حسین کارآمد
/ *استادیار -استادیار گروه علوم تربیتی، مجمتع آموزش عالی علوم انسانی وابسته به جامعة المصطفی العالمیه جامعه المصطفی العالمیه
محسن دیبایی صابر
/ استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه شاهد
صفحهها:
41
-
56
تاریخ دریافت: 1399/05/29
تاریخ پذیرش: 1399/10/03
تربیت اخلاقی و سعادت در نظام آموزشی ایران (مقابلة دیدگاه فارابی، لاک، رورتی)
✍️
سمانه امینی مشهدی
/ دانشجوی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه فردوسی مشهد
محمدرضا آهنچیان
/ دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه فردوسی مشهد
صفحهها:
65
-
80
تاریخ دریافت: 1392/09/16
تاریخ پذیرش: 1393/01/31
تفاوت آموزش و پرورش دینی و غیردینی
ابوالفضل ساجدی
/ دانشيار مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني
صفحهها:
95
-
124
تاریخ دریافت: 1388/09/12
تاریخ پذیرش: 1388/11/01