رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
قرآن
واکاوی مفهوم مثبتاندیشی در قرآن به شیوهی تفکر مراقبتی در برنامهی تربیتی متیو لیپمن
محبوبه توکلی یرکی
/ دانشجوی دکتری فلسفه هنر، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی، همدان، ایران
✍️
محمدجواد صافیان
/ دانشیار گروه فلسفه، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
یحیی قائدی
/ دانشیار گروه فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران
حسین اردلانی
/ استادیار گروه فلسفه هنر، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد همدان، ایران
صفحهها:
107
-
120
تاریخ دریافت: 1401/12/15
تاریخ پذیرش: 1402/03/10
اهداف تربیت زیباشناسانه در نظام تربیت رسمی و عمومی، واکاوی دیدگاه علامه طباطبایی در المیزان
✍️
معصومه رمزی مختاری
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی
سوسن کشاورز
/ استادیار دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی
اکبر صالحی
/ استادیار دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی
علی رضا صادق زاده قمصری
/ استاد دانشگاه تربیت مدرس
صفحهها:
21
-
42
تاریخ دریافت: 1397/07/06
تاریخ پذیرش: 1397/11/10
بررسی محتوای کتاب «هدیه های آسمان» مقطع سوم ابتدایی (تألیف 1392) از منظر اصول انتخاب محتوای آموزشی در قرآن کریم
✍️
مژده علیزاده
/ کارشناس ارشد فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان
سیدحمیدرضا علوی
/ استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان
صفحهها:
71
-
90
تاریخ دریافت: 1393/10/20
تاریخ پذیرش: 1394/04/14
تبیین ماهیت تربیت معنوی و راهبردهای تحقق آن در آموزه های قرآنی
نرگس انتظامی بیان
/ کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی
قدسی احقر
/ استادیار دانشگاه علوم تحقیقات تهران و پژوهشکده تعلیم و تربیت
صفحهها:
51
-
70
تاریخ دریافت: 1394/02/16
تاریخ پذیرش: 1394/06/21
راهبردهای روانشناختی حفظ قرآن
هادی حسینخانی
/ دانشجوي دكتري روانشناسي تربيتي، مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خمينيقدسسره
صفحهها:
147
-
187
تاریخ دریافت: 1387/03/01
تاریخ پذیرش: 1388/04/01
بررسی پدیدارشناسانهی عوامل و آثار انس با قرآن از منظر دانشآموزان
✍️
نعیمه شفیعی اپورواری
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه شهید باهنر، کرمان، ایران
سیدحمیدرضا علوی
/ استاد فلسفة تعلیم و تربیت بخش علوم تربیتی، دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه شهید باهنر، کرمان، ایران
صفحهها:
39
-
58
تاریخ دریافت: 1403/02/09
تاریخ پذیرش: 1403/06/20
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.2020187