رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
پديدارشناسي
ادراک انگارههای معلمان و والدین از چالشهای آموزش قرآن پایه اول ابتدایی
بهناز کریمیان
/ کارشناسی ارشد روانشناسی تربیت دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، یزد، ایران.
✍️
احمد زندوانیان
/ استادیار دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، یزد، ایران.
حسین حسنی
/ استادیار دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، یزد، ایران.
صفحهها:
59
-
78
تاریخ دریافت: 1403/09/09
تاریخ پذیرش: 1403/12/05
dor
20.1001.1.4348002.1404.17.1.4.6
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5000534
بررسی پدیدارشناسانهی عوامل و آثار انس با قرآن از منظر دانشآموزان
✍️
نعیمه شفیعی اپورواری
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه شهید باهنر، کرمان، ایران
سیدحمیدرضا علوی
/ استاد فلسفة تعلیم و تربیت بخش علوم تربیتی، دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه شهید باهنر، کرمان، ایران
صفحهها:
39
-
58
تاریخ دریافت: 1403/02/09
تاریخ پذیرش: 1403/06/20
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.2020187