رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
elementary level
ادراک انگارههای معلمان و والدین از چالشهای آموزش قرآن پایه اول ابتدایی
بهناز کریمیان
/ کارشناسی ارشد روانشناسی تربیت دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، یزد، ایران.
✍️
احمد زندوانیان
/ استادیار دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، یزد، ایران.
حسین حسنی
/ استادیار دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، یزد، ایران.
صفحهها:
59
-
78
تاریخ دریافت: 1403/09/09
تاریخ پذیرش: 1403/12/05
dor
20.1001.1.4348002.1404.17.1.4.6
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5000534
تحلیل تطبیقی اهداف تربیت اخلاقی دورهی ابتدایی در کشورهای ژاپن و ایران، با نظر به ارزش های حاکم بر برنامهی درسی
✍️
سعید آزادمنش
/ دانشجوی کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش دانشگاه تهران
افضل السادات حسینی
/ دانشیار گروه فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه تهران
صفحهها:
119
-
136
تاریخ دریافت: 1393/08/11
تاریخ پذیرش: 1393/12/13