رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
Curriculum
بررسی جایگاه عقلانیت و مؤلفه های آن در برنامهی درسی دورهی متوسطهی دوم با تأکید بر آموزه های اسلامی
✍️
جواد آقامحمدی
/ دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی
حسن ملکی
/ دانشیار دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی
صفحهها:
79
-
96
تاریخ دریافت: 1392/11/07
تاریخ پذیرش: 1393/04/24
آسیب شناسی سیستمی آموزش و پرورش و ارائهی راه کارها
اصغر افتخاری
/ دانشیار دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی، دانشگاه امام صادق علیه السلام
✍️
محمدرضا آرام
/ دانشجوی دکتری علوم سیاسی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
صفحهها:
71
-
92
تاریخ دریافت: 1395/10/17
تاریخ پذیرش: 1396/04/10
بررسی تأثیر شیوهی آموزش ارزشهای دینی بر درونی سازی ارزش عفاف مبتنی بر دیدگاه «تربیتمنش و شخصیت» توماس لیکنا
مهدی رضائی
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
حسن ملکی
/ دانشیار دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی
صفحهها:
101
-
124
تاریخ دریافت: 1391/01/15
تاریخ پذیرش: 1391/04/27