رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
علامه طباطبایی
رویکرد علامه طباطبایی به خردمندی (با تاکید بر تفسیر المیزان) و پیامدهای آن در تربیت عقلانی
✍️
سیدمهدی روستا
/ *دانشجوی دکتری - شهید باهنر کرمان
سیدحمیدرضا علوی
/ استاد - گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید باهنر کرمان
مراد یاری دهنوی
/ استادیار - گروه فلسفه و تعلیم و تربیت دانشگاه شهید باهنر کرمان
تاریخ دریافت: 1403/08/03
تاریخ پذیرش: 1403/12/09
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5001287
ویژگیهای تعلیم و تربیت مبتنی بر علم حضوری در نظر علامه طباطبایی
رضاعلی نوروزی
/ استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان
منیره عابدی
/ دانشجوی کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت
صفحهها:
27
-
52
تاریخ دریافت: 1389/03/10
تاریخ پذیرش: 1389/10/16
بررسی و نقد مبانی هستی شناختی تعلیم و تربیت پویشی وایتهد با تکیه بر آرای علامه طباطبایی
✍️
حمداله محمدی
/ دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه تهران
فاطمه زیباکلام
/ دانشیار دانشگاه تهران
صفحهها:
37
-
58
تاریخ دریافت: 1393/05/05
تاریخ پذیرش: 1393/10/08
اهداف تربیت زیباشناسانه در نظام تربیت رسمی و عمومی، واکاوی دیدگاه علامه طباطبایی در المیزان
✍️
معصومه رمزی مختاری
/ دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی
سوسن کشاورز
/ استادیار دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی
اکبر صالحی
/ استادیار دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی
علی رضا صادق زاده قمصری
/ استاد دانشگاه تربیت مدرس
صفحهها:
21
-
42
تاریخ دریافت: 1397/07/06
تاریخ پذیرش: 1397/11/10
الگوی تربیتی آیات حج با تکیه بر تفسیر المیزان
محسن خوش فر
/ استادیار گروه حديث جامعةالمصطفی العالمیه، قم، ایران
✍️
مینا سادات حسینی
/ طلبه سطح چهار تفسیر تطبیقی، مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهراء اصفهان
اکرم سلمانی نژاد
/ طلبه سطح چهار تفسیر تطبیقی، مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهراء اصفهان
صفحهها:
79
-
104
تاریخ دریافت: 1398/06/22
تاریخ پذیرش: 1398/10/23