رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
یادگیری
تأثیر آموزش برنامهی کاهش استرس مبتنی بر حضور پویای در لحظه بر یادگیری و یادداری درس فارسی دانشآموزان دختر متوسطهی اول شهر زابل
✍️
سمیه نخعی
/ استادیار، واحد زابل، دانشگاه آزاد اسلامی ، گروه روان شناسی، زابل، ایران
اعظم صفت گل
/ دکترای روان شناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی بین اللمل کیش
صفحهها:
51
-
64
تاریخ دریافت: 1401/12/20
تاریخ پذیرش: 1402/04/10
واکاوی راهبردهای یادگیری از نگاه قرآن
✍️
حسین کریمی
/ دکترای روانشناسی تربیتی، مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی
محمدجواد زارعان
/ دانشیار گروه علوم تربییتی جامعةالمصطفی العالمیه
علی همت بناری
/ استادیار علوم تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه
صفحهها:
57
-
74
تاریخ دریافت: 1401/10/12
تاریخ پذیرش: 1402/02/25
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.2020349