رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
فلسفه اسلامی
اعتبار سنجی الگوی مولفه های پرورش تفکر کودک در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر مبنای معرفت شناسی اسلامی
✍️
مژگان قیصری رمضانیان
/ دکتری فلسفة تعلیم و تربیت، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
مرجان معصومی فرد
/ *
صادق رضایی
/ *
مهدی محمودی
/ *
تاریخ دریافت: 1403/08/11
تاریخ پذیرش: 1404/05/04
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5000874
ارائه الگوی پرورش تفکر کودک بر مبنای معرفتشناسی اسلامی در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان
✍️
مژگان قیصری رمضانیان
/ دکتری فلسفة تعلیم و تربیت دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
مرجان معصومی فرد
/ دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
صادق رضایی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه امین، تهران، ایران
مهدی محمودی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
صفحهها:
101
-
116
تاریخ دریافت: 1403/04/09
تاریخ پذیرش: 1403/07/10
dor
20.1001.1.4348002.1404.17.1.6.8
doi
10.22034/eslampajoheshha.2024.5000869