رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
اسلام و پژوهشهای تربیتی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
جلد نشریه
آرشیو شمارهها
دوره 17
1404
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 33 ، بهار و تابستان 1404
دوره 16
1403
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 32 ، پاییز و زمستان 1403
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 31 ، بهار و تابستان 1403
دوره 15
1402
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 30 ، پاییز و زمستان 1402
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 29، بهار و تابستان 1402
دوره 14
1401
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 28، پاییز و زمستان 1401
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 27، بهار و تابستان 1401
دوره 13
1400
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 26، پاییز و زمستان 1400
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 25، بهار و تابستان 1400
دوره 12
1399
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 24، پاییز و زمستان 1399
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 23، بهار و تابستان 1399
دوره 11
1398
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 22، پاییز و زمستان 1398
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 21، بهار و تابستان 1398
دوره 10
1397
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 20، پاییز و زمستان 1397
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 19، بهار و تابستان 1397
دوره 9
1396
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 18، پاییز و زمستان 1396
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 17، بهار و تابستان 1396
دوره 8
1395
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 16، پاییز و زمستان 1395
شماره 1
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 15، بهار و تابستان 1395
دوره 7
1394
شماره 2
-
اسلام و پژوهشهای تربیتی 14، پاییز و زمستان 1394
مشاهده آرشیو کامل
اسلام و پژوهشهای تربیتی 35 ، بهار و تابستان 1405
اسلام و پژوهشهای تربیتی، سال هجدهم، شماره اول، پیاپی 35، بهار و تابستان 1405, صفحه
بازپروری دگرگونساز: الگوی نوین تربیت غیرکیفری در حقوق اسلامی
✍️
محمدجواد مقدم
/ *
سیدابراهیم حسینی
/ */ استادیار گروه حقوق مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی
رضا محمدی کرجی
/ *استادیار - گروه حقوق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
تاریخ دریافت: 1404/01/20
تاریخ پذیرش: 1404/05/05
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5001310
ماهیت یادگیری بر اساس حکمت متعالیه
✍️
محمود افشارمنش
/ *دانشجوی دکتری - علوم تربیتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
رضا ملایی
/ استادیار دانشگاه علامه طباطبایی
تاریخ دریافت: 1404/04/25
تاریخ پذیرش: 1404/06/11
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002303
ایمان به غیب، بنیان تربیت ایمانی
✍️
محمدجواد زارعان
/ *دانشیار - گروه علوم تربیتی جامعه المصطفی العالمیه
تاریخ دریافت: 1404/05/07
تاریخ پذیرش: 1404/06/22
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002360
واکاوی ابعاد تربیتی وصیت نامه شهید تراز مقاومت (حاج قاسم سلیمانی)
✍️
پروانه مهرجو
/ استادیار پیام نور
تاریخ دریافت: 1404/06/04
تاریخ پذیرش: 1404/08/18
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002529
«پاسخ به پرسش «من کیستم؟» از حکمت متعالیه با تاکید بر قرائت استاد مصباح یزدی و دلالتهای آن در تربیت اعتقادی»
✍️
محسن رئیسی
/ *
سید محمدرضا موسوی نسب
/ *
محمود نوذری
/ استادیار - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
عبدالرسول عبودیت
/ استاد
تاریخ دریافت: 1404/04/23
تاریخ پذیرش: 1404/06/24
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002659
نقش متفاوت جنسیتی زن و مرد در خانواده از منظر قرآن کریم: مطالعه تفسیر موضوعی با دلالتهای تربیتی
✍️
مهدی شاکری
/ *دانشجوی دکتری
هادی رزاقی
/ *مربی
اسدالله جمشیدی
/ *استادیار - علوم قرآن مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
تاریخ دریافت: 1404/07/06
تاریخ پذیرش: 1404/08/04
doi
10.22034/eslampajoheshha.2025.5002739
برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید